Voormalige of huidige voetbalvereniging

Je gegevens

Ik ga akkoord met de privacyverklaring van de KNVB *
Ik ga akkoord met de privacyverklaring van sv De Meteoor *

Welkom bij Sportvereniging de Meteoor.
Leuk dat je lid wordt. Wij zijn een Sportvereniging voor iedereen van 4 tot 100 jaar, we hebben een gezellige kantine en spelen op zaterdag in de        4e klasse en op zondag in de 3 de klasse KNVB.

Dankzij vrijwilligers, sponsoren en de contributie bestaat Sportvereniging de Meteoor. We willen een open vereniging zijn waar iedereen welkom is.     Wij vragen u om contributie en om een helpende hand.

Sporten wil je blijven doen, ook als je geldzorgen hebt. Niet iedereen kan de contributie betalen. Tegenwoordig hebben 1 op de 11 gezinnen te maken met financiële problemen. Dat is niet vreemd in tijden van inflatie en hoge energierekeningen.
Sportvereniging de Meteoor is daarom aangesloten bij het Niemand Buitenspel programma. Een initiatief dat blijven sporten mogelijk wil maken voor iedereen, ook in financieel moeilijke tijden.
Informatie over hulp bij geldzorgen vind je op www.Geldfit.nl/voetbal. Wij helpen u graag op weg naar de juiste hulp.

Binnen onze vereniging is H.T. Brandenburgh de Financieel Contactpersoon. Hij is te bereiken op

Vul hier verplicht uw IBAN rekeningnummer in

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!